زیبایی و سلامت

مراقبت از پوست

1657480446943
contentImage?externalMediaId=51b6078e abcf 405d a751 1ecc3f3966a1&name=top&inputFormat=jpg&q=90

چرا کرم شب بسیار مهم است

احتمالاً به شما گفته شده است که اضافه کردن یک کرم شب به روتین مراقبت از پوست ضروری است – اماچرا؟
 ما از متخصص دیوید جیمسون، مدیر ارتباطات علم محصول در اوریف لیم، خواسته ایم تا هر چیزی را که در مورد مرطوب کننده باید در طول شب بدانیم به اشتراک بگذارد.
یک محصول مراقبت از پوست که کارهای جادویی انجام می دهد در حالی که زیبایی خود را می خوابید – ممکن است مانند یک رویا به نظر برسد، اما اینطور نیست. مرطوب‌کننده‌ای که به‌خصوص برای شب ساخته شده است، فواید زیادی برای پوست شما دارد.

چرا باید روی کرم شب سرمایه گذاری کنید


ما زمان زیادی را در معرض عوامل خارجی مانند آفتاب و آلودگی می گذرانیم که باعث می شود پوست ما خشک و تحریک شود. اما یک کرم شب خوب را به برنامه زیبایی شبانه خود اضافه کنید و می تواند مشکل را حل کند. حقیقت این است که هر محصول یک هدف منحصر به فرد را دنبال می کند و حاوی مواد مختلفی است که در ساعات خاصی از روز بهترین عملکرد را دارند. بنابراین، وقت آن است که استفاده از کرم روز را در شب متوقف کنید!
کرم های شب برای تغذیه پوست شما و ترمیم و تغذیه شما در هنگام خواب طراحی شده اند. دیوید جیمسون می‌گوید کرم‌های شب نیز برای مقابله با مشکلات مختلفی مانند چین و چروک، از دست
دادن قابلیت ارتجاعی و درخشندگی طراحی شده‌اند.

مراقبت ازپوست

contentImage?u=2205160841&externalMediaId=4ac10bd3 c118 4635 9344 7b944dd6fcf1&name=img 1&inputFormat=png

کرم شب در مقابل کرم روز


«کرم های شب معمولاً با مقدار بیشتری از مواد مغذی مانند کره شی، روغن دانه و غیره فرموله می شوند. در حالی که کرم های روز ممکن است فیلترهای UV و ضد آلاینده هایی داشته باشند که برای استفاده در شب مناسب نیستند. بنابراین یک کرم شب مشکلات مختلف را حل می کند و در مقایسه با کرم روز مزایای متفاوتی را ارائه می دهد.
یک شبه مرطوب کننده را به درستیبمالید “شما باید یک کرم شب را روی پوست تمیز و بعد از استفاده از کرم و سرم دور چشم بمالید.” مقدار کمی از کرم شب خود را به اندازه یک نخود بردارید و روی گونه ها، چانه و پیشانی بمالید. به طور یکنواخت ماساژ دهید تا کرم کاملا جذب شود. این کار را در تمام صورت انجام دهید و از ناحیه اطراف چشم خودداری کنید. یک کرم شب فوق‌العاده به شما کمک می‌کند تا همه چیزهای خوب از روتین مراقبت از پوست در شب شما را حفظ کنید. با این حال، مهم است که زودتر شروع کنید، زیرا به پوست شما اجازه می دهد مرطوب کننده را به خوبی جذب کند – و آن را به تمام بالش نمالید

مراقبت از پوست

چگونه بهترین کرم شب را برای پوست خود انتخاب کنیم


«کرم های شب ما معمولاً به گونه ای طراحی می شوند که مناسب انواع پوست باشد، بنابراین توصیه می کنیم کرم شب خود را بر اساس مشکلات پوستی که می خواهید برطرف کنید، انتخاب کنید. به عنوان مثال، چین و چروک، از دست دادن قابلیت ارتجاعی و درخشندگی. می توان ادعا کرد که این کرم توسط کرم های شب خاص همراه با مزایای استانداردتر مانند مراقبت و تغذیه ارائه می شود.

7 کرم شب که باید داشته باشید


1. اگر به کمی لیفت اضافی نیاز دارید، کرم شب Ultimate Lift Contour Define ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد. این مرطوب کننده تولید کلاژن و الاستین را افزایش می دهد و خطوط صورت مشخص تری به شما می دهد.
2. کرم شب سه بعدی Urban Guard برای افرادی که از زندگی شهری لذت می برند عالی است. این برای کمک به پاکسازی و تعادل مجدد پوست آلوده طراحی شده است.
آیا چیزی سبک تر می خواهید؟ کرم شب Hydra Radiance را انتخاب کنید . این مرطوب کننده مات با ساختار ژلی، نرمی را باز می گرداند و سد پوست را بهبود می بخشد.
4. آیا رنگ پوست ناهموار، لکه های تیره و تغییر رنگ دارید؟ کرم شب Brilliance Infinite Luminosity را به دست بیاورید.
5. پوست حساس؟ نگاهی به کرم شب ارتجاعی Skin Relief Pro ، مخصوص پوست های حساس با فناوری Ultra Calm بیاندازید.
6. 6. خود را با کرم شب ترمیم کننده رویال Velvet – یک مرطوب کننده سفت کننده و مرطوب کننده که پوست را تقویت می کند و چین و چروک ها را کاهش می دهد، درمان کنید.
7. کرم شب Hydra Radiance برای افرادی که پوست خشک دارند ایده آل است. فرموله شده برای مرطوب کردن شدید و کمک به تقویت سد پوست در طول شب.

مراقبت ازپوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *